Saturday, 29 March 2014

Kawan.Teman.Friend.Sahabat

1.Kawan tu bukan macam main FUTSAL. Mula-mula kejar… Dah dapat sepak…
2. Kawan tu bukan macam main SKATE. Mula-mula gosok…Lepas tu pijak…
3. Kawan tu bukan mcm main RAGBI. Mula-mula tangkap…Dah dapat tendang…
4. Kawan tu bukan mcm PAMPERS. Dah pakai pastu buang…
5. Kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai…Dah sengkek gadai…
6. Kawan tu bukan macam PELANGI. Hari cerah hilang…Hujan gerimis baru muncul…
7. Kawan tu bukan macam KERETA. Rosak sikit jual …Beli baru…
8. Kawan tu bukan macam CHIPSMORE . Kejap ade kejap takde…
9. Kawan tu bukan macam BANK. Bila dah takde duit baru nak cari…
10. Lagi…Kawan tu macam ape ye??? Hmmmm…Haa…Kawan tu macam AWAK LA… Bila saya tulis artikel, awak akan baca dengan teliti sampai habis…

Thursday, 27 March 2014

BirthDay :')


18 mac 14 : Telah lahir seorg hamba Allah yg .....kini msih dibrikn nikmat umur yg pnjg n tlah mnjgkau 17 thn                    (Alhamdulillah)~ okeyhh! now bru nk pOst entry psal my BD ...huhu ,....just nk ckp                                      SEDIH ! Ary selasa ue sedih sgd c0z mcm tkde spe pon yg taw ary tuh my BD =( .. s0kayy                          redha je.. sedih punye psal tk penah2 tydo awal mlm tuh TERtydo awal .. tibe pgy2 tgk ade                          kotak hitam  kotak hadiah kt dlm loker ... wahhh! terhaghu ade org bgi 'special gift' ..tersenyum                    lebor la ape lgi.. kehkeh =D ... anyway tq m0k! [whatever u give, i will keep n appreciate it] ...                      adelah jgk mnde yg wt aku hepy drpd tkde an? =')

19 mac 14 : Ptg lpas bce ma'thurat kt CM ade something yg wt aku serba salah jdinya ... tpi aku yakin bkn                      aku yg bwt! beritanya yg brtajuk "Dua org pelajar yg mkn mlm awal yg memakai baju sch n                          kurang ajar ngn abg dm" tjuk pon dh cuak an? lek sudahh ..{dlm aty hyer Allah yg taw}                                aku tk rse ape2 coz bkn aku yg bwt,,so.. bwt pe nk cuak ken?..siasatan tamat pde ptg itu n                          dilanjutkn pde sbelah mlmnye pule krane tiada mne2 pihak yg mnyerahkn diri ....\\Ececeh! mcm                    detektif btol.. haha// ....Mlm tuh ak sr0h caca kirim salam kt dia tibe dh abes prep caca mara2                      plak.. dah knape? Pegy ngn org ni tk kne ngn org tu tk kne, smue kejenye nk mara aku je                              ..sedih taw ='( ! Hari moody sdunia ke? pffffttt~ Dh smue org nk mara aku naik la atas .. bawa                      aty la kononnye .. niat sbenar nk jahit telekung .. tgh2 jahit tibe nme aku n miaz kne announce .                     Dlm kpale mse ue pkir 1 je.. mzty psal ptg tuh klo pggil aku ngn miaz! tyme nk kuar tibe miaz kt                    dpn dorm ajak aku jmpe je nk settlekn psal ptg ue.. #justfollow .. cuakkkkk sgd ! mne tk nye                       nk bincg tgh2 CM .. ye pon msok la blik LPA ke.. maluuu tawww =_= ! Dh la kne tengking ..n                     mse ue tkde spe pon backup trmsok la miaz! smue salahkn aku.. dlm aty *mne form aku nih?                       :'(* jujo aku byk nangis drpd prthnkn myself cbb bgi aku .. "bwt pe nk prthnkn diri lgi klo dh                         tkde spe nk caye, yg pnting Allah taw smuenye" .. tyme ue mmg pasrah. redha, tawakal...! smue                   la yg sewktu dgnnya.. tk lme kmudian tibe rse hujan lebat giler.. argghhhhh! goshhh! tnpe ku                        sgke n diduge snarnyer smue nih adelah mnde yg tlah dirncg oleh reshiners! ... oh! Hebat                               permainn mreka! grrrrr~ Btw,, aku gembira sesgd coz rse diri dihargai n pntingnya sahabat in my                  life =) ..  ni lah ta0n terakhir ngn dorg n aku tkkn lpekn smue knangn yg kteorg dh n akn bina ...                    luv u all friends :'* ... #lencun #mandi mlm #dah bese #hepy #syg korang #enjoy #hilang sedih =D                 ..lpas mndy f6 jmpe aku then mntk maaf sbb mara2 sprti yg dirancg .. i'm juz say: Sokayy =)))                       ..hehe

20 mac 14 : rupe2nyer aku ngn miaz lah sbenar2nye org yg tertuduh .. then ptg ue ush jmpe miaz n dye ajak                   aku.. ikot jelah,,, then ............................................................. masalah settle! Akhirnya~                             Alhamdulillah =) .. Setiap yg berlaku ade hikmahnya !

-THE END-