Friday 29 August 2014

Dalam persahabatan ade madu ade racun~

Bismillahirrahmnirrahim...
Rasenye dah lame tak update blog nih. . . n now jari mule nak menari2 dengan pelbagai story setelah sebulan dok ostel. . . firstly rindu family dah pon terubat coz dah meet all my lovely =') ... Actually still trial tapi mngade2 nak bukak laman2 yang tak berfaedah nih... Trial dah pon berjalan lebih kurang seminggu .. Alhamdulillah bole jawab even study last minit itupon nak tak nak je. . Ape nak jadi lah ngan aku nih.. tak sedar2 walhal lagi bape bulan je nak REAL SPM ...Pehh ! 
Next, beberape hari kebelakangan nih aku ngan Sepy dah tak rapat . . tak tahu knape . . bukan aku nak jauhkan diri drpd dia tapi ade something yang mungkin kene FTF ngan dia untuk settle our problem... Sumpah rindu dia ! rindu nak menggila ngan doranggg. . Aku nak tegur dia tapi tak tau nape rase lain macam.nk FTF but semua mcm busy ngn exam . Maafkan aku kawan . . Aku sayang kau kawan. . 
Belakangan nih jugakk aku rapat ngan dak2 f1. . kelakar lahh bile lepak ngn dorang. . minat2 senior lah.. layan jelahh , dah last year kt ostel taon ni. . . Tapikan tgh lepak2 ngan dorangg tibe teringat kat sorang dak nih. . rindu dia kodd . . just tgk dia dari jaoh je . . hari2 dorangg mesty jumpe , , jeles pulak tgk. . . .  hmm. . tak apelahh dia tgh hepy . . . tapi ... aku pon dah rase jaoh ngan dia . . ade satu malam nih tibe kak alyaa tanye. . aku ngn dak tuh gadoh ke? mcm lain je . . pelik ==' nak kate aku penah jumpe dia sblom nih takde pulakk tapi cmne kak alyaa leh tau ? tapi aku pon rase camtuh . . entah lahhh . . hm suke hati dialah nak kawan ngan sape ken? n aku tak rase balik nih kiteorang akan text each other sebab dia mesty perasan yang aku mcm jauhkan diri . . . bukan ape . .setiap ape yg aku buat mesti bersebab. . .n mnde paling mendukacitakan aku dah kehilangan kedua-dua kawan dlm sekelip mate. . Dorang adelah orang yg aku sayang n menceriakan hari2 aku. .  tqfe kawan . ='( Ahh . .sadis ! 
Maybe ni last aku on laman sosial nie . . . Aku tekad nak fokus tuk SPM .. . harapan parents most important. . aku tak sampai aty nak kecewakan dorang... Dgn result SPM nih lah aku nak tunjukkan kat parents yg duit yg ibu ngn ayah keluarkan untuk perbelanjaan aku takkan sia-sia . . . 
Okeyh. . until here my latest online diary ... rase tak sedap badan pulakk dgn selsema nyee. . . huarghh! laila saidah.  . . =)

No comments: