Friday 20 December 2013

tak leh tydoo0o0 ^_^

Ting tong ting ! Jam dh kol 3.20am butt tk rse ngnt0k lgi.. hm? Bosan~ nk text dye mzty dh tydo.. pffft @_@ ..hah! Blogging yop! =P.. 2013 nk mlabuhkn tirai kire-II lbih kurang sminggu lgi n skaligus aku akn naik f5 ! Ble ditgk balek, aku nih dh nk msok f5 tpi ktinggiannyer msih ==> 151cm .. =( [jgn dipertikaikn kayy!pendek itu tomey] hakhakhakz .. XD ske sgd la pasan aku nie,, astaghfirullahalazim =_= .. okay kte tr0skn dgn t0pik tdi.. f5? SPM!!! wahhh! tk caye dehh~ SPM taon dpn aku nk bwt yg terbaekkk (Y) !sng cter 11A+ in my hand {doakn sye!} prinsip aku mudah je usaha+doa+tawakal! In shaa allah =)Tk mau men-II dh , n0 more love ..aku kne set in my mind aku ade matlamat yg akn mnntukan mse dpan aku yg harus aku capai .. #smangat SPM# ;) okayyy! Done =X ..

No comments: