Saturday, 28 December 2013

AzAm TaHuN BaRu !



Wahh.. dah nakk 2014...cepatnye...rasa macam baru je sambut tahun 2013 kan...




Sesungguhnye banyak perkara yang berlaku pada tahun 2013. Ada manis, ada pahit, ada masin, ada payau...payau?! Aku pun ada banyak gak perkara yang nak disenaraikan. Cuma macam takda masa nak diimbang dan dilistkan. Perlu banyak masa gak tu...

Tahun 2013? Emm...ada gak agenda yang bermain-main dalam fikiranku. Antaranya:
"Nak jadi seorang muslimah yang benar-benar seorang muslimah. Nak cari Keredhaan dari Nya...Aku rasa aku ni makin lupa dan alpa...huhuh.." :'(
Alhamdulillah masih bernafas lagi untuk meneruskan kehidupan. Syukur kepada Ilahi kerana masih diberikan kesempatan untuk terus hidup di atas muka bumi yang sudah nazak kini. Semoga tahun baru membawa lembaran baru kepada diri ini dan juga anda.
Rata-II blogger rmai yang publish entry tentang tahun baru. Saya pun tidak ketinggalan untuk menaip entry juga :D
Azam tahun lpas Alhamdulillah~ 50% sudah dicapai . Jadi lagi 50% akan dibawa ke taon 2014!! =) untuk menjadi seorang yang matang dan lebih matang dlm menghadapi apa jua keadaan .. In shaa Allah~
Tahun 2014 punyer azam byk jugakk ler.. kehkeh.. Mudah-mudahan tercapailah hendaknya. Nakk senaraikan jugakk supaya mnjadi ingatan dikala terlupa .. XD ..
1)SPM 11A+
2)Berusaha untuk melakukan perkara yang dapat menambahkan keimanan dan ketaqwaan kpd-Nya
3)Berjimat dlm berbelanja~
4)Ingin menjadi sahabat sejati :')
5)Mengawal diri untuk terus mengalirkn airmata [aku mzty kuat]
ucapan gambar tahun baru 2014
That's all azam dan wishlist for next year =) .. Byk-II kangg tak tertunai plak .. Semoga tercapai la hendaknya. Semoga hidup kita semua akan lalui dengan ketenangan . Dengan izin-Nya =D ... Hidup kita nih bkn smudah ABC butt complicated mcm Algebra .. Cewahhh! tpi btol lah...
SELAMAT TAHUN BARU semua , semoga azam dan impian korangg akn terlaksne pde tahun 2014 .. Amin .... ;)

No comments: