Saturday 16 November 2013

Terasa Hati :'(

hmmm? rsenyer dh lme sgt x post kt blog yg kiut nie ..coz buzy sgd before this dgn SMA n other thing ... n ble sebut psal "SMA" aku x yakin bleh dpt mumtaz ..stay ostel aku byk bersme dgn airmata .. ye! aku percaya dgn kata2 nih "JANGAN SUKA SANGAT NANTI ADA YANG MENANGIS" n aku dah wt kajian.. mmg btol pon,, org yg x byk gelak x kn byk mnangis .. :') n today juz nk cite psal "hearts often hurt" ...thnx la kt owank yg wt aku cmnih .. aku tak penah taw apa salah aku .. why not nyatakn dlu ape ksalahn aku before marah+benci aku ... sedih kodd .. semua manusia dikurniakan perasaan n aku adelah salah sowanknyer .. hm? kenape er? mule2 kwan rse manis sgd butt lme2 mcm pahit sgd .. nie ker yg dinmekn kawan? seyesly aku tak kesah sgd2 klo dye cakap apa salah aku.. maybe aku bleh ubah ke arah yg lebih positif .. aku masih hamba yang tak lekang melakukan kesalahan.. aku selalu berdoa supaya ukhuwah kami takkan penah renggang ...tpi aku yakin Allah sedang menguji kami ... n smpi skunk aku tak berhenti berdoa supaya tak putus silaturrahim yang telah dibina hanya kerana-NYA ini .. harapan yang menggunung tinggi supaya hati sahabat hamba ini dibuka utk memaafkan aku even mengambil waktu yang lama .. ble ngn owank laen dye okay jer .. but ngn aku ....hm..x pela aku dah bese hidup macam nie .. ble dah jdi cmnie mengajar aku untuk berfikir dengan lebih matang ..ade hikmah disebalik yang berlaku .. #takde sebab Allah jdikan sesuatu mlainkan dengan hikmah disebaliknya#

No comments: