Sunday 26 May 2013

hari yg berlalu dgn kesedihan ='c ~




ary nie baru jejak kaki kt umah lpas 3 weeks dok ostel coz exam PPT .. PPT taon nie mzty result trokk gler coz dgn x prepare nyer... n ade something happen ..arghhh! tension!!aq taw masalah brpunce drpd aq sendiri.. aq ni KEJAM ,,,JAHAT ! klo x sebab aq mnde ni x kn brlaku.. sedih sgd :'( ..ble dh nk ok aq timbulkn lgi problem....aq sedar aq ni mmg x pndai jge aty org...baru 1 taon aq knal dye..our 1st intro 16 mei 2012 ! tyme ue ary guru..tpi rse cm dh lme je aq knal dye..coz dye baek sgd-II + ceria.. aq je yg jahat+kejam .. 1st tyme ngis trokk gler kt oztel coz pkirkn mnde nie,,, capital H jdi saksi.... huh! mate mmg x lebam la mse ue..nsib bek mlm ..so, x nmpk sgd la..~ ... klo x sbb aq mzty kte cm dulu an? always epy.. =D .. x de la  keadaan tegang cm skunk nie.. nyesal kayyy~!!
nyesal kmudian pon x gne gakk an? aq yakin n pasti lpas nie msty dye akn BENCI aq.. tipulah klo dye x benci aq lpas ape yg aq dh wt slame nie.. x pe.. aq rela di BENCI ...  n mzty gakk dye akn brubah ,,x cm
dye yg dulu... terkilan ape yg dye tulis --> 'Sakit gilew ati...memey pon bkn sahabat yg menjaga ati maybe pon x akn sejati..' ... aq juz nk brgurau jer.. maybe aq ni sorg yg brgurau x brtmpat n nie la padah nyer.. mse bce mnde nie air mata tibe plak mgalir.. :"( x sgke gler mnde ni bleh jdi ..p'kare yg wt airmata aq mgalir lgi laju lpas bce ayat nie ---> K...ar!! Nie memey text terakhir..Bkn nk putuskn hubungan sesame islam tpi sakit ati bhai
.... ni smue salah akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! aku ni mmg x pndai mghargai something yg ade kt dpan mate aku! n aku sedar aku ni bukanlah sahabat yg baek pde smue kwn aku,,! maybe btol ape yg dye ckp.. aku ni x kn dpt jdi sahabat yg sejati..tpi aku akn try utk mnjdi sahabat yg sejati 1 ary nnty.. in sha allah~
>i'll try to be a better person<
  I LOVE HER BECAUSE OF YOU ALLAH~ <3 ~HOPE OUR LOVE LAST AND NEVER DIE~

Di jalan ALLAH.,
Persahabatan ini bukan milikku.,
Dan bukan jua milikmu.,
Persahabatan ini adalah perancangan ALLAH yang mengetahui segala rahsia.,
Kerana Dialah aku mengenalimu & kerana Dia juga telah menetapkan kita mengukir 1001 kenangan bersama., Persahabatan ini sudah pasti terisi dengan kasih sayang hanya keranaNya semata.., moga ianya kekal untuk selamanya..., AMIN YA RABBALALAMIN~


~ISZANA 180301 until jannah~







saya sayang awak sampai mati <3

No comments: